wtorek, 21 lutego 2017

Lekki post. Inspiracja.

Hello!

W związku z tym że szykuję się do napisania dość obszernego, tematycznego postu, postanowiłam wrzucić tu coś lekkiego. Chce pokazać wam moje paznokcie, które są dziełem mojej kosmetyczki z którą spotykam się regularnie już od roku. Jest niesamowitą i pełną energii dziewczyną (mam nadzieje że kiedy to czytasz na twojej twarzy gości uśmiech. Tak O. to o tobie:* ).

"Arcydzieła" na nich są naszymi wspólny pomysłami. Do ich zrealizowania została użyta marka Semilac, którą myślę że obie możemy szczerze polecić.

Dosyć tego mojego gadania! Zapraszam do oglądania!









Ostatnie zdjęcie przedstawia moje obecne pazurki, z których jestem mega zadowolona, nie mogę się na nie napatrzeć, tym bardziej ze ich długość jest naturalna. Są po prostu piękne!

Mam nadzieję że chociaż jeden z naszych pomysłów wam się podoba i być może w przyszłości z niego skorzystacie.


Do napisania eM.


13 komentarzy:

  1. Z perspektywy faceta poznokcie mi się podobają! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne paznokcie :)

    Szczególnie przedostatnie. !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pazurki!! Mam bzika na punkcie dobrze zrobionych paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia. Zazdroszcze naturalnie długich paznokci. Moje są łamliwe i jest mi trudno zapuścić.
    Pierwsze zdjęcie- Mistrzostwo! Cudowne.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnych chwilach :)
    www.cieloobluu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie pazurki bardzo mi się podobają. Ciężko powiedzieć które najbardziej 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Aleeee ja zadroszczę długich paznokci, moje się niestety strasznie łamią :/ Kosmetyczka nie dość, że świetna to jeszcze mega utalentowana! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia , a to z 1D szczególnie , lubię ich muzykę tylko szkoda , że już się rozpadli :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halo, chłopcy mają przerwę :) Zespół się nie rozpadł... Obiecali fanom na całym świecie że wrócą, znaczymy dla nich bardzo dużo, i oni też dla siebie nawzajem wiele znaczą :) I w wywiadach z końca 2016 i początku 2017 chłopcy zapewniają że na pewno wrócą, ale w odpowiednich dla nich czasie :)

      Usuń
  8. Bardzo ładnie wykonane paznokietki

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne te pazurki, zakochałam się <3
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń