sobota, 14 listopada 2015

PRAY FOR PARIS

W nocy 13 listopada 2015 roku w jednym z najpiękniejszych miast Europy doszło do tragedii. W serii zamachów terrorystycznych, zginęło ponad 150 osób. Ataki zostały przeprowadzone w rożnych miejscach miasta m.in. w pobliżu Stade de France i w sali koncertowej Bataclan, gdzie przetrzymywano zakładników. Było to najtragiczniejsze wydarzenie, jakie dotknęło Francję od czasów drugiej wojny światowej.
Jest to moim zdanie najbardziej brutalne wydarzenie od czasu 11 września 2001 roku.
Dlaczego akurat ta data, nie rozumiem. Wczorajsza data jest nam wszystkim dobrze znana "piątek trzynastego", dzień uważany za pechowy. Nie mieści mi się w głowie jak można zabijać w imię Boga. Brak mi słów by cokolwiek dalej o tym pisać. Nie pisze tego tu by zdobyć "fejm" tylko dlatego że to tym trzeba rozmawiać, trzeba coś z tym robić by już NIGDY więcej nie doszło do takiej tragedii.


"Widzę ludzi ale nie widzę człowieczeństwa" 


#prayforparis #stopterrorism

2 komentarze:

  1. ludzie boją się cokolwiek robić ale myśli że mimo tej tragedi ktos będzie mial nauczkę i na przyszłość nie dpjdzie to wiekszych tragedi

    http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą! ja w ogóle nie jestem osobą religijną, w głowie mi się nie mieści jak można być tak bardzo okrutnym... Jeśli rząd się nie otrząśnie, taka sytuacja na pewno się powtórzy. Moim zdaniem jak chcą zabijać za religię, niech robią to u siebie. My jadąc do nich dostosowujemy się do ich religii, zasłaniamy ramiona itd. Niech oni robią to samo przyjeżdżając do nas! Niech się dostosują, proste. Nie mam pojęcia dlaczego wszyscy na to pozwalają.
    Bardzo dobry wpis, krótki i rzeczowy, skłaniający do refleksji.
    Pozdrawiam!

    blueberry-teddybear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń