niedziela, 8 listopada 2015

"nie lubiłam siebie, dlatego zawsze przygrywałam"

Hej kochani !

Za nim ktokolwiek przeczyta dalej ten wpis, chce żebyście coś zrobili. Jeśli jesteś dziewczyna i właśnie to czytasz to... Stań przed lustrem i wypowiedź te słowa:
JESTEM WYJĄTKOWA BO JESTEM SOBĄ !

Teraz możesz czytać dalej :) Jak to jest że 9/10 dziewczyn stając przed lustrem, patrzy z nienawiścią na siebie. Pytam dlaczego ?! Każda z was jest piękna i musicie o tym pamiętać. Wiem jak to jest przeglądając się w lustrze i widzieć coś czego się nie chce. Czas na rewolucje, na zmianę na lepsze. Przeglądając zdjęcia w internecie szukając motywacji, diet, ćwiczeń. Chcesz tego żeby znajomi cię podziwiali zadawali pytania "jak ty to zrobiłaś". W sumie to nic złego, każdy zasługuje na pochwałę i komplement. Dostałaś kosza, zerwał z tobą chłopak. Mówisz sobie "schudnę , pokaże mu co stracił. Niech żałuje!' Zaczynasz rewolucje, ale trwa ona krótko, bo motywacja nie jest za dobra, zapominasz o nim jednocześnie zapominając o tym ze miałaś coś robić, ja sama coś o tym wiem. 
Prawda jest taka że musisz pamiętać ze nie robisz tego dla innych robisz to dla SAMEJ SIEBIE!

I w końcu masz to czego szukałaś... Znalazłaś dietę i ćwiczenia które ci odpowiadają. Po czasie widzisz że to jednak nie działa. I nie zadziała. Żadna dieta czy ćwiczenie nie pomogą jeśli będziesz je robić z nienawiścią do samej siebie.
Może na swoim przykładnie krok po kroku, spisze mały plan by twoja rewolucja nie skończyła się kolejnym fiaskiem.

Po pierwsze. Zaakceptuj samą siebie! Najważniejszy i najtrudniejszy krok ze wszystkich. Ja pamiętam nigdy nie byłam miss szkoły, zawsze były dziewczyny ładniejsze czy szczuplejsze ode mnie. Kiedyś po prostu stanęłam przed lustrem i tak przyglądając się sama sobie stwierdziłam "kurcze, przecież ja nie jestem od nich gorsza". Nie jest też tak ze uważam się za piękność całego świata, ja po prostu wierzę w siebie!

Po drugie. Dość przeglądania zdjęć w internecie! Internet kłamie! Motywacją najlepszą dla siebie są twoje myśli i wiarą ze się uda.

Po trzecie. Dieta i ćwiczenia. Nie szukaj w internecie jakiś wyszukanych ćwiczeń i diet które cię wykończą. Nie katują się. Zacznij się zdrowo odżywiać, zamień pizze na kanapki z pomidorem, czekoladę na banana, cole na wodę czy zieloną herbatę. A co do ćwiczeń, z tych internetowych mogę polecić wam mel b,  gdyż tak naprawdę mój trening składał się tylko i wyłącznie z małej rozgrzewki, brzuszków, przysiadów i nie zapominając o moim towarzyszu czyli hula-hop z masażem. Sporządź swój niepowtarzalny plan treningowy już dziś.

Po czwarte. Daj sobie czas ! To najważniejsze! 

Po piąte. Uśmiech jest twoim najlepszym make-upem ! :)




Panna eM


14 komentarzy:

  1. Świetny wpis i niezła motywacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna motywacja i racja trzeba akceptować siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zdania, że przychodzi taki moment w życiu, w którym po prostu akceptujemy siebie i staramy się zmienić to co nam w sobie nie odpowiada :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, byle ten moment nie nadszedł zbyt późno :) Zapraszam częściej :)

      Usuń
  4. To tak łatwo powiedzieć, zaakceptuj siebie, a czasami jest to ponad czyjeś siły...;)

    http://katdewolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego wystarczy wiara w siebie :) Nie jest to niemożliwe i trzeba a tym pamiętać :)

      Usuń
  5. Bardzo pozytywny post,daje do myślenia ;)
    http://threedayholiday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny post,daje duzo do myslenia,gorzej jak ktoś nie akceptuje siebie.Wbrew pozorom sama wiara do tego nie wystarczy moim zdaniem.Zapraszam! :))
    http://whitee-flowers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas też gra tu dużą role. To nie przychodzi z dnia na dzień :)
      Ale dziękuje :)

      Usuń
  7. Świetny post, warto poruszać takie tematy ;)

    OdpowiedzUsuń