poniedziałek, 27 lutego 2017

Coś wiecej niż duma.


22 lutego miałam również okazje oglądać na żywo galę Brit's.
Gala
Brit Awards 2017 odbyła się 22 lutego 2017 w londyńskiej O2 Arena. To najważniejsze wydarzenie muzyczne w Wielkiej Brytanii. Nagrody Brits 2017 są bardzo cenione na całym świecie, bowiem brytyjski przemysł muzyczny jest jednym z najprężniejszych na świecie.

Gala sama w sobie bardzo mi się podobała, występy gwiazd po prostu genialne, prowadzący dobrani idealnie a w przerwach ukochany i zabawny Caspar.
Zwycięzcy w pełni zasłużyli na swoje statuetki.
David Bowie nawet po śmierci, jest wielkim artystą! Zgarnął aż dwie nagrody.
Pamięć o nim również została ukazana! (jedną z nagród odbierał jego syn)

W szczególności jestem dumna z moich idoli i ich siódmej już nagrody BRIT.
One Direction mimo przerwy i nazywania ich "nieistniejącym" zespołem wygrało kategorie Video Roku, piosenką History z albumu Made in A.M.

To coś więcej niż duma, to coś czego nie jestem w stanie obrać w słowa.
Chłopcy zasłużyli na tą nagrodę. Reżyser teledysku ma również nagrodę dla nas - Directioners. Otóż jest nią nagranie, które nie zostało użyte w teledysku. Co na nim jest? Moment kiedy chłopcy po odejściu do siebie wracają!
Miałam okazje zdobyć je wczoraj i obejrzeć. Niby "nic" a jednak jest to coś pięknego, ciężko było mi pohamować płacz, tak jak w środę (22lutego) gdy Liam odbierał nagrodę.
Wszyscy chłopcy podziękowali nam na tt a Liam w trakcie przemówienia powiedział bardzo znaczące dla nas słowa.( zdjęcie niżej).

"Kiedy historia jest naszą przyszłością"


Jeszcze raz dziękuje za bycie moim wszystkim!











Moje social media:

IG: emstrzelczyk
https://www.instagram.com/emstrzelczyk/

Tt: emstrzelczyk

https://twitter.com/emstrzelczyk?lang=pl

Tumblr: mstrzelczyk

http://mstrzelczyk.tumblr.com/

Snapchat: mstrzelczyk97


eM.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz